Notificare de Confidențialitate

Ultima modificare: 10 iulie 2018

CE ESTE O NOTIFICARE DE CONFIDENȚIALITATE?

Această Notificare de confidențialitate (“Notificare“) descrie ce informații personale colectăm, de ce le colectăm, cum le folosim, procesăm și distribuim, și ce drepturi legale aveți. Această Notificare nu se aplică acelor companii pe care nu le deținem și pe care nu le controlăm, inclusiv alte companii cu care este posibil să interacționați prin intermediul Serviciilor noastre.

Când spunem Transitions Optical (“noi”), este vorba despre Transitions Optical Limited, o companie cu sediul în Irlanda.

Această Notificare se aplică utilizatorilor produselor noastre (inclusiv potențiali utilizatori), angajați ai partenerilor noștri de afaceri sau companii de vânzare, vendori care sunt comercianți unici de la care achiziționăm bunuri și servicii, profesioniști din domeniul îngrijirii oculare și vizitatori ai website-urilor noastre și ale spațiilor pe care le deținem (“dumneavoastră”). De asemenea se aplică persoanelor care candidează pentru un loc de muncă la compania nostră.

În momentul în care ne-ați contactat, ați completat formularele noastre, ați discutat cu noi sau ne-ați vizitat site-ul, paginile de înregistrare online sau platformele social media, ne-ați furnizat informațiile dumneavoastră personale.

Informațiile personale sunt folosite pentru completarea contractelor, la crearea și administrarea portalurilor noastre online, a conturilor și a înregistrărilor, ca să gestionăm studiile ce se efectuează, activitățile promoționale și de marketing și ca să vă răspundem (numite laolaltă “Servicii”).

Vă rugăm să vă acordați timp pentru a citi cu atenție această notificare. Este foarte important pentru noi să înțelegeți corect modul în care procesăm informațiile dumneavoastră personale și cum vă asigurăm confidențialitatea. Dacă ne furnizați informațiile personale ale altcuiva, este necesar să vă asigurați că ați obținut permisiunea acestei persoane și că le aduceți la cunoștință această Notificare.

Dacă aveți întrebări referitoare la modul în care vă folosim informațiile personale, puteți bineînțeles să ne contactați (pentru detalii citiți mai jos rubrica Date de contact).

CE INFORMAȚII PERSONALE COLECTĂM?

Noțiunea de informații personale este definită în legile de protecție a datelor, iar pe înțelesul tuturor reprezintă acele informații care fie singure, fie asociate cu alte informații pe care le deținem sau care ne stau la dispoziție, pot fi folosite pentru a vă identifica. Când furnizăm servicii online sau față în față, colectăm și procesăm informațiile dumneavoastră personale. Tipul de informații pe care le adunăm va depinde de cum interacționați cu noi și dacă sunteți un utilizator al produselor noastre, un profesionist din domeniul îngrijirii oculare, un vânzător care este comerciant unic, angajatul unuia dintre partenerii noștri de afaceri sau vânzători ai unei companii sau aplicați pentru un job. Informațiile personale pe care le colectăm includ:

  • Date personale și informații de contact: Acestea includ informații precum numele complet, numărul de telefon, adresa de e-mail, adresa de domiciliu, vârsta sau ocupația. În cazul profesioniștilor din domeniul îngrijirii oculare, angajaților partenerilor noștri de afaceri sau vânzătorilor companiilor sau celor care sunt comercianți unici, aici sunt incluse și informații legate de locul de muncă (de exemplu numele companiei, adresa de serviciu, telefonul de serviciu, adresa de email de serviciu, poziția). În cazul vânzătorilor care sunt comercianți unici, pot fi colectate și detalii despre contul din bancă și codul de înregistrare fiscală.
  • Chestionare și inițiative de training: De asemenea colectăm informații despre dumneavoastră atunci când sunteți de acord să participați la unul din studiile noastre de cercetare sau marketing, la programele noastre de training sau alte inițiative pentru profesioniștii din domeniul îngrijirii oculare cum ar fi Transitions Provocarea de 30 de zile. În cazul profesioniștilor din domeniul îngrijirii oculare, pot fi incluse informații despre practicile de distribuire, experiența cu produsele noastre și alt feedback.
  • Informații pentru relații cu clienții: Dacă ne trimiteți întrebări de asistență, comentarii sau feedback, este posibil să ne furnizați și informații suplimentare. Vom reține aceste informații pentru a vă răspunde și pentru a ne îmbunătăți serviciile și produsele. Aici sunt incluse informații legate de folosirea produselor noastre și alte informații pe care ni le comunicați, cum ar fi de exemplu unde ați ales să participați la Transitions Provocarea de 30 de zile. De asemenea intră aici orice conținut pe care ni-l comunicați în plângeri sau reclamații pe care ni le transmiteți. Este posibil să avem nevoie să transmitem aceste informații către afiliații sau partenerii noștri de afaceri pentru a gestiona cererea, comentariul sau feedback-ul dumneavoastră.
  • Informații legate de vânzări și marketing: Aici sunt incluse informații cum ar fi produsele pe care le cumpărați, folosiți sau distribuiți, preferințele în materie de marketing precum și numărul de telefon, adresa de email, semnătura și informații legate de locul de muncă (de exemplu numele companiei, adresa de serviciu, telefonul de serviciu, adresa de email de serviciu, poziția) și informații despre cum interacționați cu materialele noastre de marketing (de exemplu dacă ați deschis vreunul din emailurile noastre de marketing).
  • Informații despre supravegherea video și înregistrarea vizitatorilor: Monitorizăm atât zonele din exterior cât și anumite zone din interiorul clădirilor noastre folosind sisteme de supraveghere video. Dacă vizitați unul din sediile noastre, vom înregistra imaginea dumneavoastră folosind supravegherea video și vă vom cere numele și datele de contact la sosire, din motive de securitate, de sănătate și siguranță.
  • Date de înregistrare: Când folosiți serviciile noastre online, colectăm automat informații de la browser-ul pe care îl folosiți, de pe computer sau telefon mobil inclusiv anumite date de înregistrare cum ar fi adresa IP, tipul de browser, tipul de hardware, ID-ul unic al dispozitivului, versiunea sistemului de operare și activitatea dumneavoastră în cadrul Serviciilor. Folosim datele de înregistrare pentru îmbunătățirea website-urilor noastre.
  • Cookies: Noi și partenerii noștri folosim de asemenea cookies și tehnologii asemănătoare pentru a opera și oferi website-ul nostru, pentru a susține publicitatea pe website și în afara acestuia (inclusiv în social media) și în alte scopuri. De exemplu, noi și partenerii noștri folosim cookies pentru a reține alegerile făcute de dumneavoastră, cum ar fi preferințele de limbă, și pentru a ne personaliza serviciile pentru dumneavoastră. Pentru mai multe informații, accesați Politica de Cookie.
  • Informații despre locul de muncă: Dacă aplicați pentru unul din posturile noastre, vom colecta informațiile pe care ni le oferiți, ca de exemplu CV-ul și alte informații pe care le generăm în procesul de angajare, cum ar fi notițe luate în timpul interviurilor, referințe, verificări ale experienței anterioare și alte informații relevante.

Putem obține aceste informații de la dumneavoastră, când interacționați cu noi prin intermediul social media, direct de la dispozitivul pe care îl folosiți sau, în anumite cazuri, de la opticianul dumneavoastră, dacă sunteți un utilizator al produselor noastre. Este important ca informațiile pe care ni le furnizați să fie complete și corecte și să ne aduceți la cunoștință dacă este nevoie să le actualizăm.

Este posibil să combinăm informațiile colectate despre dumneavoastră prin intermediul diferitelor surse menționate mai sus.

Sunt cazuri în care vă cerem să ne furnizați informații din motive contractuale sau legale. Vă vom aduce la cunoștință când sunt necesare astfel de informații și ce consecințe pot fi dacă nu ni le furnizați.

Nu colectăm cu bună știință informații personale referitoare la copii.

CUM FOLOSIM INFORMAȚIILE PERSONALE PE CARE LE COLECTĂM?

Informațiile personale sunt folosite în conformitate cu legile și reglementările aplicabile referitoare la protecția datelor. În cadrul acestui proces, ne bazăm pe mai multe baze legale separate pentru a procesa în mod legal astfel de informații.

În special, folosim și procesăm informațiile personale cu următoarele scopuri:

  • Pentru a ne completa contractele cu clienții, partenerii și vânzătorii: Procesăm informațiile dumneavoastră personale pentru a completa orice contract(e) pe care l-ați încheiat cu noi și pentru a completa contractele cu partenerii noștri de afaceri, vânzători sau furnizori. Facem acest lucru în baza intereselor noastre legitime în îndeplinirea angajamentelor contractuale și pentru susținerea și dezvoltarea afacerii noastre, precum și, când este necesar, pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale față de dumneavoastră.
  • Pentru a crea și administra conturi și înregistrări: Când vă creați un cont sau vă înregistrați pentru un studiu sau o inițiativă promoțională sau de marketing, procesăm informațiile dumneavoastră personale pentru a vă crea și administra contul sau înregistrarea. În cazul Transitions Hub, putem folosi informațiile dumneavoastră personale pentru a vă alerta cu privire la imagini sau produse noi care sunt disponibile, actualizări sau servicii noi. Folosim numele dumneavoastră sau alte informații personale pentru a vă identifica în calitate de utilizator înregistrat și pentru a vă determina nivelul de acces la conținutul nostru digital. Folosim adresa dumneavoastră de e-mail pentru a vă confirma descărcările efectuate și, în anumite cazuri, pentru a vă anunța cu privire la noile produse care sunt disponibile sau alte noutăți. Facem acest lucru în baza intereselor noastre legitime în susținerea și dezvoltarea afacerii noastre, precum și, când este necesar, pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale față de dumneavoastră.
  • Pentru a opera, îmbunătăți și evalua afacerea noastră: Folosim informațiile dumneavoastră personale în scopuri operaționale zilnice și de afaceri, pentru a ne îmbunătăți afacerea inclusiv prin dezvoltarea și analizarea produselor, tehnologiilor și serviciilor noastre, atrăgând persoane talentate să lucreze cu noi, oferind servicii de asistență pentru clienți, gestionând comunicarea și răspunzând la comentariile și întrebările pe care le aveți. De exemplu, folosim informațiile pe care le primim prin intermediul formularului de contact pentru a ne îmbunătăți în permanență produsele și tehnologiile. Facem acest lucru în baza intereselor noastre legitime pentru susținerea și dezvoltarea afacerii noastre.
  • Când deveniți clientul nostru: Folosim informațiile dumneavoastră personale pentru a ne ocupa de întrebări, reclamații sau sugestiile pe care ni le oferiți și pentru a analiza feedback-ul pe care ni-l dați legat de utilizarea produselor noastre. Facem acest lucru în baza intereselor noastre legitime de a păstra legătura cu persoanele care ne contactează și de a asimila feedback-ul primit.
  • Pentru marketing direct: Folosim informațiile dumneavoastră personale pentru a vă informa constant cu privire la afacerea noastră, produsele și serviciile pe care le oferim. Facem acest lucru dacă v-ați înscris și ați fost de acord să primiți astfel de informații.
  • Pentru a participa la promoții și activități de marketing: Folosim informațiile dumneavoastră personale în legătură cu participarea dumneavostră la concursuri, promoții și activități de marketing, cum ar fi Transitions Provocarea de 30 de zile. Vă trimitem informații dacă ați fost de acord cu acest lucru sau în baza intereselor noastre legitime pentru a ne lansa pe piață produsele și serviciile.
  • Pentru cercetarea pieții: Folosim informațiile dumneavoastră pentru a cerceta piața și pentru a face o analiză statistică. Facem acest lucru în baza intereselor noastre legitime de a ne îmbunătăți și evalua afacerea. Putem combina și asocia informații personale care să ne ajute să ne înțelegem afacerea și să ne dezvoltăm produsele și serviciile.
  • Pentru a susține siguranța și securitatea: Servește intereselor noastre legitime să folosim informațiile dumneavoastră personale pentru a preveni activități în afara legii și utilizarea inadecvată a produselor și serviciilor noastre, pentru a proteja siguranța și securitatea clienților și personalului nostru, pentru a ne prooteja proprietatea, pentru a împiedica acțiunile criminale și pentru a investiga orice incident de securitate sau accident.
  • În legătură cu procedurile judiciare: Procesăm informațiile dumneavoastră dacă este necesar pentru a ne proteja interesele în proceduri legale.

În anumite circumstanțe, putem de asemenea folosi informațiile dumneavoastră personale în baza acordului pe care vi l-ați dat sau pentru a fi în conformitate cu obligațiile noastre legale (ca de exemplu pentru restectarea taxei aplicabile sau a altor reglementări guvernamentale sau pentru a respecta un ordin judecătoresc sau o cerere obligatorie de aplicare a legii).

INFORMAȚIILE PERSONALE PE CARE LE DISTRIBUIM

Pentru a furniza Servicii, folosim informațiile dumneavoastră personale în comun cu anumite părți terțe. De exemplu:

  • Afiliați: În funcție de circumstanțe și cu acordul dumneavoastră, putem folosi informațiile dumneavoastră în comun cu afiliații noștri din cadrul grupului corporate Transitions Optical (inclusiv Transitions Optical Inc. al cărui sediu este în SUA) și al grupului corporate Essilor (acesta fiind Essilor International cu sediul în Franța și companiile sale din cadrul grupului), care la rândul lor pot folosi informații în comun cu noi, pentru scopurile prezentate în această Notificare.
  • Parteneri de afaceri: Este posibil să fie necesar să folosim informațiile dumneavoastră în comun cu partenerii noștri de afaceri, cum ar fi clienții noștri, distribuitori și alte entități din lanțul de distribuție, pentru a putea gestiona cererea dumneavoastră, comentariul sau feedback-ul într- un mod satisfăcător.
  • Furnizori de servicii: Lucrăm cu furnizori terți care sunt procesatori de date ce își oferă serviciile pentru a ne ajuta să ne derulăm afacerea, să oferim, îmbunătățim, înțelegem, personalizăm, susținem și să vindem produsele și serviciile noastre. Când folosim informațiile dumneavoastră în comun cu furnizori de servicii terți, le cerem acestora să folosească în numele nostru informațiile dumneavoastră în conformitate cu instrucțiunile și condițiile noastre.
  • Consilieri profesioniști: Putem folosi informațiile dumneavoastră în comun cu consilierii noștri profesioniști, de exemplu cu avocații noștri, când este necesar, cum ar fi în legătură cu apărarea în cazul reclamațiilor legale.
  • Pentru respectarea legii și protecția drepturilor și intereselor: Putem colabora sau susține aplicarea legii și agențiile guvernamentale atunci când acest lucru este în concordanță cu interesele legitime atât ale noastre cât și ale altora și când suntem convinși cu bună credință că o astfel de cooperare este în mod rezonabil necesară pentru a proteja interesele, proprietatea și drepturile noastre și ale altora.
  • Fuzionare: Putem distribui o parte sau toate informațiile dumneavoastră personale în legătură cu sau în timpul negocierilor sau cu diligență în cadrul oricărui tip de fuzionare, finanțare, achiziție sau dizolvare, tranzacție sau procedură ce implică vânzarea, transferul sau cesionarea totală sau parțială a afacerii sau activelor noastre. În caz de insolvență, faliment sau lichidare, informațiile pot fi de asemenea transferate ca bunuri de afaceri.

TRANSFERURI ÎN AFARA ZONEI ECONOMICE EUROPENE

Ca majoritatea afacerilor internaționale, operăm la nivel global. Drept urmare, informațiile dumneavoastră personale pot fi divulgate și transferate într-o țară din afara Spațiului Economic European (SEE) în legătură cu Serviciile. De exemplu, putem stoca informațiile dumneavoastră personale pe servere din Statele Unite ale Americii. Este posibil ca unele din aceste țări să nu aibă aceleași niveluri de protecție a datelor ca cele prezente în SEE.

În anumite cazuri, folosim un mecanism legal cunoscut sub denumirea de “clauze contractuale standard” pentru a proteja informațiile personale care sunt transferate în afara SEE. Clauzele contractuale standard se referă la contracte între companii ce transferă informații personale care conțin angajamente standard aprobate de Comisia Europeană pentru protecția confidențialității și securității informațiilor transferate.

Alternativ, vom transfera informațiile personale într-o țară care se consideră că are în vigoare măsuri de protecție adecvate în conformitate cu deciziile de adecvare date de Comisia Europeană. Pentru a accesa lista actuală a țărilor în care decizia de adecvare este în vigoare, accesați https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/adequacy-protection-personal-data-non-eu-countries_en
Pentru a afla mai multe sau pentru a solicita o copie a clauzelor contractuale standard cu privire la informațiile dumneavoastră personale, ne puteți contacta (pentru detalii citiți mai jos rubrica Date de contact).

COOKIES

Folosim tehnologiii precum cookies, care stochează mici fișiere cu informații pe calculatorul sau telefonul dumneavoastră mobil. Folosim cookies și alte tehnologiii pentru a putea ține evidența vizitelor pe website, pentru a urmări care sunt tendințele în rândul vizitatorilor și pentru a îmbunătăți acele zone de pe website pe care utilizatorii noștri le consideră importante. Cookies folosite de noi nu colectează informații identificabile personal, și nici nu le împărtășim cu alte persoane. Colectăm aceste informații non-personale pentru a putea monitoriza traficul și pentru a vă oferi o experiență mai bună pe website-urile noastre.

Vă puteți retrage consimțământul de folosire de către noi a cookie-urilor accesând setările browser-ului dumneavoastră sau limita pentru setările de urmărire a anunțurilor, pe dispozitivul pe care îl aveți. Dacă respingeți cooki-urile, veți putea să folosiți în continuare website-ul nostru, dar posibilitatea de a folosi anumite funcții sau zone ale website-ului nostru poate fi limitată. Pentru mai multe informații despre cum folosim cookies și tehnologii similare și cum să le gestionați, citiți Politica de Cookie.

CUM PROTEJĂM INFORMAȚIILE PERSONALE?

Avem puse la punct o serie de măsuri pentru a proteja informațiile dumneavoastră personale împotriva unui acces neautorizat sau a folosirii sau divulgării neautorizate. În special:

  • Implementăm și menținem măsurători tehnice standard în industrie și proceduri interne concepute pentru a ne asigura că informațiile dumneavoastră personale sunt procesate într-un mod confidențial și sigur.
  • Implementăm și menținem restricții adecvate cu privire la accesul la informațiile dumneavoastră personale.
  • Toți angajații care au acces la informații personale își asumă obligația de a respecta cerințele de confidențialitate a informațiilor și urmează un training de confidențialitate.
  • Solicităm partenerilor noștri de afaceri și furnizorilor de servicii terți care procesează informațiile dumneavoastră personale în numele nostru ca procesatori de date, să protejeze informațiile dumneavoastră personale cu măsurile de securitate adecvate.

PENTRU CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE PERSONALE PE CARE LE COLECTĂM?

Vom păstra informațiile dumneavoastră atât timp cât va fi necesar pentru a îndeplini scopurile evidențiate în această Notificare sau pentru perioada cerută sau permisă de legea în vigoare. De exemplu, putem păstra informațiile dumneavoastră pentru a ne respecta obligațiile legale (cum ar fi legile privitoare la taxe), pentru rezolvarea disputelor, pentru punerea în aplicare a acordurilor noastre sau așa cum permite legea.

Perioada de timp exactă pentru care păstrăm informațiile dumneavoastră personale variază în funcție de natura informațiilor și motivul pentru care avem nevoie de acestea. Printre factorii de care ținem cont în determinarea acestui interval de timp se numără perioada minimă de păstrare indicată de lege sau recomandată ca cea mai bună practică, perioada în timpul căreia se poate face o reclamație referitoare la un acord sau la altă cauză, dacă informațiile personale au fost reunite sau anonimizate, dacă vom continua să solicităm acest lucru pentru scopul pentru care informația a fost colectată și alte criterii relevante. De exemplu,

  • Informațiile personale colectate în legătură cu concursuri sau promoții se pot păstra până la 3 ani de la colectare.
  • Informațiile personale divulgate prin intermediul formularului de contact se pot păstra până la 18 luni de la data când ne-ați contactat.

DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ

Dacă locuiți în anumite țări, inclusiv în Spațiul Economic European, beneficiați de anumite drepturi în legătură cu informațiile dumneavoastră personale. În timp ce unele din aceste drepturi se aplică în mod general, altele se aplică în anumite cazuri limitate. Am rezumat mai jos aceste drepturi:

  • Dreptul de retragere a consimțământului: Dacă ne bazăm pe consimțământ pentru procesarea informațiilor dumneavoastră personale pentru anumite scopuri, vă puteți retrage oricând acest consimțământ pentru folosirea ulterioară a informațiilor dumneavoastră personale pentru aceste scopuri, contactându-ne (pentru detalii citiți mai jos rubrica Date de contact).
  • Dreptul de acces: Aveți dreptul general de a ști dacă deținem informații personale cu privire la dumneavoastră. De asemenea, aveți dreptul general de a obține o copie a acestor informații personale.
  • Dreptul de rectificare: Aveți dreptul de a corecta orice informații pe care le deținem referitor la dumneavoastră, dacă sunt incorecte. Vă rugăm să ne comunicați dacă informațiile pe care ni le- ați furnizat s-au modificat, ca să le putem actualiza.
  • Dreptul de ștergere: Aveți dreptul, în anumite cazuri, să vă fie șterse orice informații personale pe care le deținem despre dumneavoastră, cu condiția să existe motive întemeiate pentru a face acest lucru.
  • Dreptul de restricție: Aveți dreptul, în anumite cazuri, să restricționați temporar procesarea informațiilor dumneavoastră personale, cu condiția să existe motive întemeiate pentru a face acest lucru.
  • Dreptul la portabilitatea datelor: Aveți dreptul, în anumite cazuri, să obțineți o copie ce poate fi citită a informațiilor electronice pe care ni le-ați furnizat, pentru a le transfera către dumneavoastră sau către un alt controlor de date, dacă este necesar.
  • Dreptul de împotrivire: Aveți dreptul, în anumite cazuri limitate, să vă împotriviți procesării informațiilor dumneavoastră personale.
  • Cookies și tehnologiile asemănătoare: Puteți gestiona cookies și tehnologiile asemănătoare urmând pașii prezentați în Politica de Cookie.
  • Marketing direct: Aveți dreptul să ne solicitați să nu mai folosim informațiile dumneavoastră personale în scopuri de marketing direct. Pentru a ne cere să nu vă mai trimitem comunicări de marketing este nevoie să accesați linkul de dezabonare din mesajele pe care vi le trimitem sau să ne contactați (pentru detalii citiți mai jos rubrica Date de contact).
  • Dreptul de a depune o plângere: Dacă aveți nemulțumiri legate de modul în care am acționat în gestionarea informațiilor dumneavoastră personale, aveți dreptul să depuneți o plângere. Autoritatea noastră principală de supraveghere a protecției datelor este Comisia de Protecție a Datelor din Irlanda (“CPD”). Pentru mai multe informații cu privire la drepturile dumneavoastră și cum să depuneți o plângere la CPD, vizitați www.dataprotection.ie sau contactați CPD la următoarea adresă:Biroul Comisarului pentru Protecția Informațiilor Canal House
    Canal House
    Station Road
    Portarlington
    Co. Laois
    R32 AP23
    Irlanda
    +353 (0)761 104 800
    info@dataprotection.ie

Pentru exercitarea drepturilor, solicitarea se va face în scris prin poștă sau pe email (pentru detalii citiți mai jos rubrica Date de contact). Pentru a ne ajuta să vă procesăm cererea, vă rugăm să ne furnizați numele complet, solicitarea dumneavoastră și semnătura (dacă trimiteți cererea prin poștă).

SOCIAL MEDIA

Dacă intrați în legătură cu noi prin intermediul platformelor de social media, de exemplu Facebook, YouTube, Twitter, Instagram sau LinkedIn, puteți afla informații despre cum vă colectează și utilizează informațiile partenerii noștri social media și ce angajament avem cu aceștia pe website-urile lor.

DATE DE CONTACT

Dacă aveți întrebări legate de această Notificare sau orice plângere sau nelămurire legată de administrarea acestei Notificări, ne puteți contacta:

Prin poștă: Data Protection Contact, Transitions Optical Limited, IDA Industrial Estate, Dunmore Road, Tuam, Co. Galway, Irlanda H54 RD25
Prin telefon: +353 (0)93 70600 și cereți să vorbiți cu persoana de contact pentru protecția datelor
Prin email: privacy@transitions.com

MODIFICĂRI LA ACEASTĂ NOTIFICARE DE CONFIDENȚIALITATE

Această Notificare va fi actualizată din când în când, îndeosebi pentru a rămâne în conformitate cu modificările ulterioare din legislația privind protecția informațiilor personale și cu nevoile afacerii noastre. Când vom face modificări, vom actualiza textul din “Ultima modificare”, în secțiunea de mai sus a acestei notificări și o vom posta pe website-urile noastre. Dacă vom face modificări materiale la această notificare sau la modurile în care procesăm informațiile personale, vă vom anunța (de exemplu, postând în mod vizibil pe website-urile noastre o notificare cu schimbările apărute înainte ca acestea să intre în vigoare).